CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 February 2012

yEsTeRdAy

okeyhh,. semalam tengah sedap2 tidur,fon cikai ni bunyi ler pulak,. tanpa tengok spe pemanggil,aku pun trus jawab panggilan 2,. rupa nya mimie,. dengar dia jerit bising aku masih tido pada waktu sebegini,. alaa,normal la,. cuti kan,. dia tanya aku tak kua ke cuti2 nie,. aku cuma menjawab tak lah,. xde mmbe,. sekali mimie ajak aku join dy kua sambil2 nak cari barang,. aku pown setuju jew memandangkan aku memang bosan kan,. bangun,siap2,sebelum kua anta mesej dulu kat uwa bgtau nak kua,. dia xbalas pun msej aku tuh,. yela,have fun sgat kot balik kg dy,g mandy air terjun,. yelah,g sne tinggal aku,. xajak pown balik sne,. k fine,! huhu,tacing 5 saat,. ngee~ ok,potong citer tentang tuh,. petang tuh aku balik dalam kol 7 gak la baru smpai kolej,. gila ahh,dalam bas aku kne himpit ngn mat2 bangla,.. eeyuu,.!! peliss dowhh,.. masing2 angkat tiak,dan terserlah lah haruman yang TERsangat menyenangkan kan tuh kan,. separuh pitam nak pengsan aku dalam tuh,. nsib baik la da dekat,. aq tahan kan diri jew la smntare nak smpai kolej,. da trun bas,fuhh,.!!! betape lege nye aku rasa,. aman yg t'amat sangat2,. emm,balik2 aku xtrus mndy tapi aq rebah kan badan,malas2 kn dri smbil mesej uwa bgtau aku dh balik,. dy cm tau2 aq lom mndy,dy bsing2 ckp aku bucuk la,masham la,. adoi,. kuat gle la instinct dy kat aku,. ape aku wat,lau aku kentong sket pown dy boleh agak,. susa nak belok2 ngn mamat nie,. kne straight jew la kn,..ms tngu aq mndy,dy t'lelap,. aku biar je lah,. aq bosan trus capai novel,. bace nye bce tbe2 dlm kol 11 lebih uwa sent msj,. dy t'jge sbb lapa,. shian dy mam2 megi jew,. pstu dy call aq,. haha,rndu lew tuh,. aq ckp kt dy,. pstu dy ske ckp aq belo,. jgn ckp kuat2,. dy malu,. xke sme2 bengong ktowg nie,. sah 1 kple kot,. haha. 10 mnt bual2 aq sow dy tdo,. then lepas mati kan talian telefon,dy sent sms kat aq say gdnite,sweet dream whtever la kan,. lps aq blas tuh,aq igt dy tros tdo,. eah x,. dy sent ag sms terakhir dy sow aq dnga 1 lagu nie,. tajun dia terukir di bintang by yuna,. aq tros la cocok brdband,search lagu tuh,. dnga pnye dnga sweet gk kot lagu nieyh,. aku ingat ag sms uwa tuh dy ckp lagu nie dy tuju khas wat aku,. dy still cm dulu.. suka suruh aku dnga lagu tuh dan ini,. sume pasti nye sweet2,. huhu . thanx u,. aq tidur malam tuh dlm tersenyum kenangkan balik teletah dy,.  hemm,.makin hari makin + + lak syg aku kat kau uwa,. aishh,.!! hehe. sehari xde gurau dari u rse xlgkap jew,. i hrp kte akn lebih happy dr dulu,. ok guys,sayonara,.~ adiosa,....

No comments:

Post a Comment