CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 February 2012

nGeRTi dOnK,.!!!

hahahammmbekk kau,. sekali tittle entry endon punya bahasa kau,. alaa,biaq p la,. dah aku ada darah endon dalam badan aku ni haa,. lantaq p la kan,. (kedah mai dah) mentang2 baru lepas lepak ngan daq2 kedah tadi kan,. bergelak2 wat bising kat bawah sat,. haa,back 2 main point,. before this kan aku ade citer kat korang sal park,kwn EX bf aq tuh yg suka aku but i can't accept him sebab selama nie aku anggap dia kawan aku,best friend aku,. not more than that sebab dia la tempat aku mengadu suka duka aku ngan si mamat tuh dulu kan,. sekarang series aku da xcontact park lagi sebab since aku reject dia,aku da xfaham dia,xkenal dia lagi dah,. dalam pale aku nie macam2 fikir sal dia,dengan ape dah jadi,nape dia jadi camni,aku da wat conclusion sendiri,. malas nak mention2 kat cni kan,. aku tiba2 teringat dia tadi then aku text dia la,. 2,3 msj ok,. start 4 mula dah,. bring up those silly thing,. erghh,.!!! baik2 nak ok,da dingin,. nie xde dingin2 dah,. beku tros kot,.  aq memang hati kering,keras,selamber,poyo,sengal sume adew,. senang jew aku tanye nak kwn cm dlu balik or stop here,. dy ckp xtau,. aq pown senang2 jew wt conclusion as stop here,. selamber je kan,. xfikir pown tentang perasaan orang tuh,. kejam gak aku nie kadang2,. tapi series aku nak hbngan aku ngan dia cam dulu,. rindu kot nak merapu2,bahan membahan ngan dia,pstu gelak2 bagai nak rhak smpai pipi aku sakit giler,. ketat jew cam pakai botox,. hahaha,. ntah la,. ape nak jadi pown aku tak tau,. sume sebab perasaan yg tak mampu and tak dapat aku nak balas,. aku rse he deserve 2 someone else,. bukan aq dowhh sebab aku tak sebaik mne yg dia sangka,. memang la ade org cakap yaang kita kene b'sama dengan orang yang sayang kita bukan dengan seseorang yang kita sayang,. tapi hati dan perasaan tetap xboleh dipaksa,. bia aku kecewakan dia sekarang dari dia kecewe kemudian hari kan,. more better,. i'm sory 4 wht i have done 2 u,. i have 2,.

No comments:

Post a Comment