CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 February 2012

sHoPpInG dAn JeJaLaN,.!!!

semalam punya penat berjalan kak sya blom lagi hilang,petang tadi kua lagi jumpa abang boy pulak,. huhh,.!! gila penat kot,. semalam shopping,kak sya belanja,. best kot semua ditanggung,. dapat 2 helai dress,dinner kat mcD,sblum tuh minum cool blog sambil shopping and dessert tutti frutti semestinya masa teman budaq2 nie main boling,. ari nie kua ngan abang boy window shopping jew sebab kami pun kua da jam 7 malam,. abang boy nak balik kuantan jam 10.30 malam,. aku ngan anne pakai baju merah,macam nak smbut chinese new year lagi jew,. haha,semangat chinese new year ade ag abg boy cakap,. gila ahh,. da la ari nie ari rabu,, ladies nite,. cnfirm bdaq2 kolej aku ingat aku g mana2 dengan pakai macam tuh,. hey2,saya xcamtu ok,. saya suka jew pakai camtu,. ikut edaran masa dan fesyen,. jangan judge saya bukan2 tau,. emm,... pandang macam orang bogel lak,. aku pakai baju la gila,. xnmpk lengan baju aku yg panjang dan gelebeh2 nie,.??orang usha akak anne lak cam xpakai sluar,. budus,.!! ngekk,.!!!! yew,. kami tau kami sexy kan,.??? so,.?? 

No comments:

Post a Comment