CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 February 2012

sArAnG sPiDeR,.!!!!

wahh,.!! dah lama rasanya tak celoteh2 kat cni kan,.. rindu la kat blog pink2 sy yg xbpe nk cun cm blog2 awk semua tuh kn,. mesti blog kite dah bersarang labah2 kan,. mesti dah banyak sawang nie,.. emmm,kne la bersihkan,. hehe,. maaflah,. saya bukan xnk update blog nie haa,. memang banyak cerita saya nak bebel kt cni tapi xtau mcm mne nak mula, nak cerita,. takpelah,. ttup je lah sebab crte sy nie klau sy bgtau mestu kamu orang pening punya,. biarlah saya sorang jew yang pening sendiri ok,.?? ngee~ tapi yang boleh saya nak bagitau awak2 semua yang sekarang nie saya buntu,saya keliru sangat,. kalau boleh saya xnak lukakan sape2 tapi,... hishhh,.!!! kan saya dah cakap,susah nak terang kan,susah nak jelaskan mcm mana,. saya harap saya dapat lah jalan penyelesaian bgi permasalahan saya tuh k,, doa kan kebahagiaan dan kejayaan saya selalu ok,.? ^.^

No comments:

Post a Comment