CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 February 2012

SEPI

sepi hidupku tanpa dirimu kerana jiwaku selalu senang walau dimanapun aku berada.
sepi hatiku tanpa namamu kerana hanya engkaulah satu-2 nya penghuni hatiku.
sepi hari-2 ku tanpa senyummu kerana senyumanmu akan selalu membuatkan aku bahagia.
sepi ku rasa tanpa gurauanmu kerana manjanya dirimu terhadapku membuatkan aku selalu ingat dirimu.
sepi tidurku tanpa kau dalam mimpiku kerana engkaulah bunga tidur yang selalu setia bersamaku.
tapi itu hanya pada masa yang lalu.
walaupun singkat namun tersimpan banyak erti yang bermakna.
CINTA dan SAYANG lahirnya dari mata.
jika hati sudah terpaut janganlah engkau hanya pandang cinta dan sayang itu dengan matamu serta pada kata-2 mu kerana ianya tidak nampak dan hanya kata-2 tidak cukup.
tapi pandanglah ia dengan kata hatimu yang lembut dan tulus.

JAGALAH DIRIMU UNTUK INSAN YANG BENAR-2 MENCINTAIMU.
 
belajar dari kesilapan dan MILIKILAH CINTA dengan penuh KEJUJURAN.
puisi bertajuk SEPI ni d'cipta oleh UWA  untuk aku masa kami clash dulu. dalam masa sebulan lepas kami clash dia sent puisi nie pada aku. masa tu aku terharu,terkilan,semua ada. bercampur baur perasaan nie. aku baca puisi nie sambil tersenyum dan menangis. tersenyum sebab aku gembira dia still ingat aku,sent puisi nie. kadang-2 sent pic dia tengah muka sedih. aku tau dia sayang aku sangat-2 even smpai sekarang aku tau dia sayang aku cuma dia sengaja nafi kan semua tuh sebab aku tau dia kecewa dulu dengan aku. dan aku menangis sebab sedih kenangkan balik kenangan kitorang dulu. terkenang masa saat kitorang gaduh sampai clash. aku call dia malam tu langsung xpick up call. aku call kawan dia tanya mana dia.dia kata tak tahu. buntu aku masa malam pergaduhan kami tuh. berpuluh-2 kali aku ungkap perkataan maaf kat dia tapi langsung dia tak endah kan,. tapi aku bersyukur sangat sekarang sebab aku ngan dia dah baik. thanx u sebab still boleh trima i. puisi ni i akan simpan dan ingat sampai bila-2 insya'Allah,.

No comments:

Post a Comment