CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 February 2012

kadang2 kita sengaja nak bagi orang nampak yang kita nie selalu happy,xde masalah tapi hakikat nya kita sakit,kita derita,kecewa,. xde spe tau kan,.? 2 la yg aku buat sekarang,. aku nampak kan diri aku ni sentiase heppy gelak sana,ketawe cni,gurau sakat orang depan kawan2 aku,. sebab nye aku tak suka tunjuk aku ada masalah,. pernah 1 ary kawan aku cakap la "anje nie nampak heppy jew,xpernah moody,mcm xde masalah". aku cuma mampu senyum dan gelak je la kan,. dyowang tau masalah aku tapi dyowg pelik la macam mana aku boleh wat relax je,. hurmm,. spe kte aku wat relax,. pretending like nothing happen,. kadang2 kita perlu sorok perasaan tuh,. yela,smpai bila nak ingat kan.. wat xtau sudah,. lama2 nanti kita lupa sendiri bnde tuh,. kadang2 ade gak teringat kan,bohong kalau xde,. tapi jangan la nak meratap sangat bnde tuh,. nanti yang sakit nye kita,yang tanggungnye jgk kita,. sebab kan pengalaman yg dah aku lalui selama nie,aku rasa aku nie macam dah lain,. ntah,.! kadang aku rasa aku kejam dengan orang yang ikhlas mungkin dengan aku,. aku sakitkan hati dia,kecewa kan dia,. mungkin semua nie jadi sebab dulu aku dah terlalu menjaga hati orang lain smpai aku abaikan hati dan perasaan aku sendiri,. dan akhirnya hati dan perasaan aku terluka,. dan sekarang aku terlalu ingin menjaga hati aku sendiri sampai aku sakitkan,kecewakan hati yang lain,. kejam rasanya aku nie,. ntah la,. aku tak dapat nak fikir,. aku dah xtetap pendirian hidup,. aku tolak kau sekarang,kecewakan kau sekarang  sebab aku tak nak kau kecewa lagi trok kelak,. aku tak layak untuk kau,. aku tak dapat nak balas perasaan kau,. we need time 2 figure out this thing,. honestly , i just can accept u as my friend,. u are my friend yesterday,now and forever,. i'm sorry 4 hurting u,.

No comments:

Post a Comment