CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 February 2012

hArUs BaGaImAnA,.???

Dia hadir disaat aku kesedihan,kesepian,kesunyian dan memerlukan teman,. hadirnya dia,melukis kembali senyuman kewajahku yang selama ini hilang dibawa pergi entah kemana,. setiap hari akan ada tawa riang memecah hening kamar yang dahulu sunyi suram.. penampilanmu tak sama dengan perwatakanmu.. luaran kasar namun aku tahu jauh didalam dirimu ada terselit satu sifat yang sangat lembut,. kau mahu kelihatan gah,.! namun hanya aku melihat sebenar dirimu.. setiap hari dengan gurauanmu,sikap ambil beratmu,perangai jelekmu,buatkan aku hidup semula,. hingga akhir hubungan aku dan dia,tak terasa kerana selama ini seksa yang diberinya telah terubat saat kehadiranmu.. kini aku dan kau semakin rapat,. perasaan sayang mula timbul,dan berputiklah bibit2 cinta dan kita dikatakan pasangan bercinta paling 'rock','sempoi' bagi pandangan rakan2,. aku semakin senang dengan sikapmu yang selamber.. namun sedang aku bahagia denganmu,cinta lamaku kembali,. cinta yang dahulu terpisah atas kesalahfahaman,. cinta yang dahulunya memang bahagia dan tidak pernah meyangka akan terputus di tengah jalan,. si dia yang dulu memang aku harap akan kembali padaku,benar2 kembali dan telah membuat cinta lama berputik kembali,. cinta dan sayang yang memang selama ini tak pernah pudar walau sedikit,. harus bagaimana aku,.? keduanya aku sayang,. keduanya ada kelebihan tersendiri,. tak mungkin aku sakiti salah satu darinya,atau keduanya,. dan paling tak mungkin aku memilih salah satu darinya kerana pasti aku akan rasa bersalah,. aku buntu,aku celaru.. cinta baru atau cinta lama,. 

No comments:

Post a Comment