CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 April 2012

LaSt DaTe,.!!!

hai,.. assalamualaikum.. emm,last date,.!!! sedih kan,. memang aku sedih,. si dia dapat tawaran kerja kat JB,. ok.!! demi masa depan,aku rela dan lepas kan dia ke sana,. asal niat memang  nak cari rezeki,. 26 nie last lah dia kerja kat melaka,. so,semalam aku jumpa dia,. of coz kat melaka,.. our place,.. negeri dimana aku dan dia bertemu selepas terpisah selama 5 tahun,..tempat yang menyimpan banyak kenangan pahit manis aku dan dia,.. lepas dia gerak ke JB,besar kemunginan aku akan susah sket lah nak jumpa dia sebab jauh kan,. semalam dapat jumpa pown sekejap je, jalan-II kat JJ tempat keje lme aku dulu,.. jumpa kawan-II keje lama,.. kak jali ngan abg nas still keje sne,. pusing-II 1 JJ ngan azhar then dia follow aku smpai terminal bas melaka,.. tunggu aku naik bas,aku nak gerak baru dia balik,. sebelum nak pisah tuh,cam biasa salam dulu,. berat hati aku,... masa aku dah masuk dalam bas,dia still tunggu smpai bas nak gerak,. dia bagi flying kiss kat aku,. happy-II,sedih pun sedih,. xpew,.. biasakan berjauhan dari dia,..  ada jodoh.rezeki kami jumpa la lagi kan,. tak perlu risau kalau dah memang tertulis jodoh aku dan dia,.. dia selalu pesan study leklok,.. hemm,. even jauh,. aku akan pertahankan gak hubungan kali nie,. series aku sayang glew dgn relation ktowg wat 2nd time nie,. memang aku kene hargai sangat-II relation nie,.. the chance that he give to me,.. bukan senang,. aku harap dia x akan sia-II kan kepercayaan aku kat dia selama kitorang berjauhan,. harap-II tiada orang ketiga antara kami yang cuba musnahkan hubungan nie,. harap-II camtu lah kan,. for the thousand time,i want to say,. dengan izin Allah aku nak sayang mohd azhar bin kamarudin dan jadi miliknya yang sah 1 hari nanti insya'allah,. :) thanx 4 the day sayang,.. even u letih,u still coming to see me,. wo ai nee,. bye diary,.~

No comments:

Post a Comment