CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

4 April 2012

FLasH bACk jAPp,.!!!

mai,mai,mai singahh sat,. singgah sat,. hehehe,.. asalamualaikum semua,.. yew,sihat sume nye ye,.??? alhamdulilah la yew,.. bpe byk ye,yew,.!! hehehe,. xde ppe,sje nk merepek merapu meraban jap,.. ahaa,.!!! FLASH BACK kali nie,.. sudah tentu-II nya nak flash back tntg aq n AZHAR ler,.. spe ag,c mamat perasan chumil yg sy sayang-II nie lh kn.. hehe., (maafkan honey dear,termengumpat dear lak kt cni,.hehe),. ok-II,back 2 main point,main story.. xtau la kn npe tetibe ley teringat lak macam mana aq nngan azhar jumpa 1st time dulu,. macam mana we all kenal dulu.. serie,klaka beb,.!!! hehehe,. cetitanya bermula begini,...... (buat bunyi burung cip-II jap) hehe,.  start dari aq keje kt pizza,JJ mall,melaka la kn,..tp sblum tuh,start dr facebook ler,. ape lagi,. cinta muka buku lah,.. ntah spe add spe dulu aq ta ingat tp yg aku ingat,ta silap la,.. dia start komen2 pic aq,..then ble aq penarasan dy tuh spe,start la chat... pown aq ta igt gk,.. aq nie ade mslah m'ingat mke dan nama org, tuh kelemahan aku,. dan hari tuh jugak dia datang tmpat kje aq,bwk sorang kwn dia yg aq mmg kenal,. aq xtwu lak dia seblah ngn budak yg aq kenal tuh,. aq tegor la budak yg aq kenal tuh. sekali budak tuh ckp ngan aq seblah dia nie ha owg nye yg nak jumpa aku.. mak aii malu den tersipu-II kat kaunter masa tuh,.. start tuh aku ngan dia rapat smpai skrg,.. ble da lme-II,dia asyik sow aq ingat kn dia mse zman skola dlu,.. aq push-II otak aq nie,.. aq perah-II,lme-II ingat pun,. nie la budak nakal 1 class ngan aku masa skolah agama dlu,.. budak-II lain aku ingat tapi nape lah dia nie aku ta ingat kan.. xpew,sekarang dah jadi jantung pisang pengarang buah hati aku gak,. ishh,ape daa megarut,. hehe. dulu kat sekolah dia nie budak nakal,tapi sekarang aq lk buli dia. jumpa jew,cocok pinggang dia,. haha,DANKE u syg,.. aneh,walaupun kami tak pernah tegur dl,. xpernah rapat,. n thun slpas nya dia pindah,. tapi dia boleh cam aq,.? haa,..!!! musykil,.!!! npe ek syg,.??? u mmg lme dah stalker i ea,.. pndai ea u,.!!! hehehe,. ok la korang,.. rse byak dah aq bebel,mengarut kat cni,.. dari aq mengarut lagi panjang smpai kowg naik berang,.. baik aq chow,.. bye-II,. sayonara adiosa,.~

No comments:

Post a Comment