CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

4 May 2012

bLaNk,...

asalamualaikum,.. haacummm,.!!! ishhh,berhabuk dah blog pink saya ni,. bushuk lak tuh xbertukar baju,. haishhh,.. nie lah masalah lau dah lama sangat xjenguk blog nie,. dashboard pun dah berubah wajah,. ok,.!!! (muka semangat sambil pegang bulu ayam) time to bersih kan kamu blog,.. hehehehe,. hai readers,.. lama dah xjumpa kamu orang kan2,.?? dah xdek cite baru dah saya nak bebelkan kat sini,. sebab tuh bebepara hari nie saya xbukak blog,. bz dengan fb dan tweeter saya,.. maaf kan saya blog sebab saya tak endahkan awak,.. xmoh merajuk ya,. ari nie saya bagi awak makan ok,. sidia dah selamat pindah ke JOHOR BHARU,. ok,.!!! perlu ke curiga,.??? patut xperlukan sebab terang dah kot(kot la kan) si dia sayang kat aku,. tapi hati nie xtenteram sejak dia menetap sana selama 2 hari nie,. tak tahu kenapa dan hari nie aku luahkan semua kat dia,. alhamdulillah dia berjaya tenang kan aku wat sementara waktu nie. dia jawab semua soalan dengan tenang dan penuh yakin,. tak perlu rasanya aku curigakan dia lagi,. ok,saya dah pun memohon kata maaf kat dia,. jangan risau,banyak kali minta maaf sebab terlanjur curiga sedangkan dia kat sana sama jew macam dia kat MELAKA dulu,. sentiasa bz dengan kerja,. mohon sangat peliharalah perasaan kami nie,. jangan lah ada prasangka buruk lagi,. kesian kat dia,jaoh2 aku serabutkan dia dengan benda alah nie,.. haa,dah kenyang blom blog pink oit,.?? xpewlah,. bagi starter dulu la eak,. main dishes nanti2 tau,. letih nak menaip banyak2,.. dah pagi nie,. time to sleep. esok pagi ada class,.. gudnite all,.. asalamualaikum,sweet dreams semua,. 

No comments:

Post a Comment