CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 April 2012

pErTaBaLaN aGuNg,.???

hai,.. asalamualaikum semua,.?? hehe,dah macam cikgu skolah lak kan aku,.. ecece., emm,so,.?? ape kene mengena tittle post entry aku nie ngan aku eak,.. ha,.!!! jangan main-II,. ade kene mengena tau,. haha,.. ape dy,.?? emm,of coz la CUTI,.!! wakaka,.. so,. dengan cuti yang dibekalkankan oleh pihak kerajaan dan kolej,aku pun ape lagi,. manfaatkan lah peluang dan masa terluang yang ade,.. g merayau lah,.ape lagi,. ok,.!! destinasi,.? THE CURVE kat damansara,. g sne planning saje jalan-II lenguhkan kaki,penatkan badan dan menonton wayang/red box,. karoke ler,. ape ag an,. memandangkan kami smpai lewat,da lepas jam 2 ptg so hrge dah mahal nak karoke,. so,tgok wyang jew lah kan,. tengok cte jangan pandang-II,. zizan berlakon,.so,boleh la layan gak sebab lawak an,. memang menggelak jew la dalam panggung tuh,. dah abis tengok wayang sume,saje g singgah secret resepi,. makan kek ler,. chocholate indulgence,. sedap yg teramat tapi ta abis sebab besar dan mual,. nasib baik aku order air masam2 sket an2,.?? lw x memang ter'buwekks' lah aku kat sne an,. then tengah dok syok makan,si park call aku sow datang TS,.?? gler ahh,. time tuh jam dah kol 5 lebih,. sbab kan dah lme xjmpe,.. g je la jmpe,.. ade ke ugut aku lau xdatang maknanya aku tak sayang dy,. ape nye jenis ugutan ntah,.. bengong nye orang,. haha,. emm,dah ok dah ngan dy,. xde janggal-II sangat cam dulu,. pehal ntah,. haha, bengong jew,. dy cakap aku makin sengal.. huhh,!!! kojaq hang naa,. haha.. sokey-II,. kesa ape aku orang nak cakap aku sengal ke haper ke,. dulik r,. tetap dri aku yang sebenar,. nak kawan ngan aku,terima la aku seadanya,. ok,sekian terima kasih,. aku penat,. aku mengantok,. nak tdo,. bye2,.. ha,.!! lpe2,.. sayonara adiosa,.~ hihihi

No comments:

Post a Comment