CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 January 2012

sALaH aQ kEw,.???

aku nak cerita la kat korang salah aku ke kalau aku tolak someone tu,kalau aku tak dapat nak trima dia lebih dari kawan,.? since aku clash ngan azrul,aku rasa memang aku dah takde perasaan,xde terfikir pon nak cari pengganti dalam waktu terdekat nie sebab aku nak menikmati zaman single aku,. kehkehkhe,. lawak jew ayat,. tapi park,.! kawan 1 kolej azrul yang dulu pernah jadi kawan baik azrul juga spy aku tengok kan azrul ade hati kat aku,. dia bagitau yang dia start suka aku since first time azrul bawa aku kenal kan ngan dia ngan adam,. aku bukan nak bangga diri or ape la kan,. masa awal aku ngan azrul couple balik dulu aku memang series,jujur and setia la kan kat azrul,. memang ape jew yg dia tak bagi aku wat,aku tak wat,. kira aku turut je la cakap dia kan,. then park tengok aku camtu dia jadi kesian then jatuh hati kat aku sebab nya dia tahu lah azrul 2 perangai macam mana kat kolej kan,. simpan perempuan lain/curang belakang aku,. dari situ park cakap yg aku ni da tnjuk cinta sebenar or whatever la kan,. ntah pape dia 2,. then bila aku clash ngan azrul,dulu lau gaduh ngan azrul aku mesti ngadu kat dia,. aku tak sangka la selama nie aku anggap dia sebagai listener aku rupanya dalam diam dia ada hati kat aku.. lepas aku clash ngan azrul memang aku rapat ngan dia tapi lately nie aku ngan dia dah xrapat sebab aku tak dapat nak balas perasaan dia,. dia terlalu mendesak nak aku terima dia sedangkan aku dah banyak kali cakap yg aku tak boleh trima dia, salah aku ke bila kami dah xrapat dan sebaik dulu,.?

No comments:

Post a Comment