CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 January 2012

kEbOsAnAn,.!!!

0oo,. di waktu sebegini pagi,di kampungku yang aman,. aq still boleh denga bunyi moto wung sana,weng sini,. adoi,. dengan hidungku yang lagi tersumbat membuatkan aku tidak boleh melelapkan mata. ape ke skema nowhh ayat aku nie,.? haha,. lantak p la kan,. dan disebabkan tokleyh tido,aku pung yang sememangnye busan lagi xtau nak wat haper,aku pung menjengah2 ler ke blog sowg kawan aku mase kje pizza dulu,. suke aku bce blog dy,. menyingai jew aku,. ape 2 menyingai,.? 0o,. menyingai itu ialah sengeh atau senyum berantai,. ada faham,.? tidak,.? latak kau, amik kamus cari sendiri,. best n suke aq bace blog die,. ade jew story dy tiap hari,. tok macam aku,. ade story 2 ade tapi bende yang sama kan,. sumpa aku suke cre penulisan dy yg sempoi lagi kelakar wt kn aq menyingai,. penggunaan bhse yg sme lg,. hak2,. 2 jew nak bgtau sbnar nye sbb aq da busan tahap gabai punye sungai,. apekah itu yg aku sudah mengarot pown,. aishh,ape jenis bhse nie pown aku tak tau la,. k,mowning,. adioss,. 

No comments:

Post a Comment