CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 January 2012

bLaH La WeYhH,.!!!

tolong lah berambus dari hidup aku,dari mimpi aku,dari tidur aku,. asal aku pejam mata,muka kau mncul,. asal aku lena,kau timbul dalam mimpi aku,. bila pagi aku bangun,muka kau aku terbayang sebab 1 malam kau asik ganggu aku,. kau xsenang tengok aku macam nie ke ha,.? xpuas lagi kau sakitkan aku,tipu aku,sekarang nak ganggu life aku lak,.. aku nak belajar hidup tanpa kau,. bagi aku senang,happy sket xboleh ke,.?? ade je lah muka kau kat mana2,. bila aku mula nak happy,mesti kau muncul dalam mimpi,. tapi mimpi kali nie memang yg menyakitkan la,. xmacam mimpi2 sblum nie,. kau selalu datang happy kan aku,. tapi mmpi kali nie kau sakitkan aku gila2,. aku harap ni mmpi last aku tentang kau,. cukup lah kau menyemak dalam hidup aku selama nie,. sket pon aku xdendam,or benci kan kau,. aq redha,insya'allah,. cuma bagi aku hidup tenang tanpa bayangan kau lagi,. please,..........

No comments:

Post a Comment