CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 January 2012

cInTa LaMa BeRpUtIk KeMbALi,.!!!

macam tak boleh blah jew tittle post aku kan,. haha,ingat tak lagi post aku tahun lepas,pertemuan yang dah lapuk tuh,. kat situ kan aku ada bagitau aku jumpa 2nd love aku kan,. azhar or uwa,. hehe,. walaupun da clash since jun lepas but aku ngan dia still keep in touch walaupun pada awal nya dia cakap tak nk contact aku lagi,. konon marah sangat2 la kan pasal kitowang clash dulu,. ok,tutup cite pasal tuh,. haa,yang aku nak cita nie aku ngan dia da semakin baik,. hubungan semakin pulih cuma kitowang sama2 decide tak mau declaire pape la kan sebab dia nak aku focus 2 study dulu and dia pun bz ngan keje so masing2 ade kotmitmen dan hala tuju sendiri,. aku senang ngan kehidupan aku sebagai single sekarang,. hepy jew rasa bila nak kawan ngan sape2 pun,. dah xperlu nak lapor diri tiap masa ngan bf,. seronok ngan life aku sekarang,. better be a single person daripada ada couple tapi selalu menyakitkan hati kan,. tapi kadang2 memang la rasa cemburu tengok orang sekeliling berkepit ngan pasangan dia kan,. teringin nak macam tu balik tapi takut amik risiko disakiti lagi,. ad0oiii,. macam dah fedup giler jew nak couple2 nie,. sokey,maybe Allah da ade tentukan jodoh yang terbaik untuk aku,. tinggal tunggu masa jew,.. haha,gatai da pk soal jodoh lak,. umo blom genap 19 pun,gatai lebih,. kwang~kwang~kwang,. huhu

No comments:

Post a Comment