CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

4 July 2012

hAmPiR-hAmPiR,.!!!

assalamualaikum my lovely pinky blog and u oLLs jugak..maaflah lama tak update kan..korg bukan rindu pown dengan cerita2 ara yg bosan nie..bukan xde cerita,cerita tuh banyak cuma tak tau nak susun ayat macam mana,lagi satu cerita yang rumit dan sukar untuk dirungkai dan diceritakan,so better ara simpan sendiri la k.bukan taknak berkongsi,insya'allah 1 hari nanti ara kongsi dengan semua. punyalah lama ara tak bukak,xjengah,xjenguk,xziarah blog ni sampaikan ara hampir2 lupa password.nasib baik lah password ara letak xsusah,xrumit,xpnjg cm password fb..hehehe. relax2,boleh bukak..ingat laa.hee~ ara na bebel sikit jew ary nie. cuma nak bagitau ara tengah semester break 4 almost 1 month la jugak kan.ape aktvt ara kat rumah,?jangan la tanya sebab xde yg menarik.sangat bosan selalu kene tinggal kat uma sorang2,tapi mama bagi makan banyak,.. hee~ yg penting kebanyakannya bukan mama masak tapi bawak balik dari meeting2 yg dia pergi.. wat muka sedih sikit, :'( .. terasa terabai disini. dengan rumah yg lagi macam kapal karam,bersepah yg amat sebab tengah renvte,so tak perlu dikemas. biar jew sepah,hehe. ara pun bukan reti sangat bab2 rumah nie. letak tepi,letak tepi. (memang aku tercalon dalam senarai bakal menantu bukan pilihan)hahaha .diam2 dah nak puasa kan,.?? then nak raya dah. so aku dibagi tugasan yg sangat berat oleh family. what is it,.??? belikan baju raya diorang,. arghhhhh,.!!!! no,.!!!! selalu cari sama2,kali nie aku yg kena sebab masing2 xde masa. balik betul2 2 hari sblum raya aku rasa. baju nak sama warna,so aku yg paling xbz , aq la yg kena. what the,.??? huhhhh,xpew2,.!!! kalau baju tak cantik jangan marah sebab aku pmpn,mana tahu nak pilih baju lelaki,. silap korang pilih aku suruh buat tugasan yg berat nie,. hehehehe. dah la,xdek citer sbnrnye,.. nak g skodeng owg jap,. bye2

No comments:

Post a Comment